Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelové systémy při studiu a výuce molekulární biologie
Kripnerová, Michaela ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Němečková, Linda (oponent)
Molekulární biologie a genetika jsou v sou asné dob velmi rychle rozvíjející se obory. Jednou z možností, jak zvýšit zájem žák o studium molekulární biologie a genetiky, a podpo it tak jejich vlastní zvídavost a touhu objevovat, je použití metod badatelsky orientované výuky. P estože se eské školství snaží s tímto pokrokem korespondovat, výuka molekulární biologie a genetiky je omezována nejen finan ními a materiálními limity, ale i nedostatkem odborného vzd lání. Tato práce je rozd lena na ást teoretickou a ást praktickou. Teoretická ást se v nuje postavení molekulární biologie ve výuce a modelovým systém m p i studiu a výuce molekulární biologie a genetiky. Praktická ást je rozd lena na t i kapitoly. Cílem první kapitoly bylo zmapovat dostupné u ební materiály vhodné pro výuku na gymnáziích, zejména s ohledem na dostupnost návod pro praktické úlohy. Druhá kapitola shrnuje výsledky dotazníkového šet ení mezi u iteli gymnázií, které se týká postavení molekulární biologie a genetiky ve výuce. Z obou výše zmín ných cíl vyplynulo, že je pot eba se tématu molekulární biologie a genetiky v novat více. Studenti, kte í by se cht li nadále tomuto oboru v novat, mají dle pedagog nedostate né základy, i p esto, že jejich kvalifikace a délka pedagogické praxe jsou dosta ující. Pilotní výzkum u ebnic ukázal,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.